Categories

1.- Devolucions

En PiensosPlus volem que estiguis sempre satisfet amb el nostre servei. Per això, et facilitem diversos mètodes per efectuar la devolució d'una comanda.

Els casos en què vostè podrà sol·licitar una devolució són els següents:

A. El producte té un defecte o ha estat danyat durant el transport:

Aquests productes han de ser retornats pel comprador de manera que estiguin protegits, incloent-los dins d'una caixa o bossa protectora. PiensosPlus s'encarregarà amb totes les despeses d'enviament pel lliurament i devolució del producte.

PiensosPlus posa a disposició del comprador la nostra empresa de transport per a la retirada de la mercaderia, de manera totalment gratuïta. Si el comprador desitja tornar la mercaderia amb una empresa de transport diferent de la proposada per PiensosPlus, i l'empresa de transport seleccionada pel comprador ofereix tarifes superiors, el comprador assumirà la diferència del cost de transport.

Quan el producte s'hagi malmès durant el transport necessitem que ens ho comuniquis telefònicament el mateix dia que rebis la mercaderia i que anotis la incidència en l'albarà de lliurament del transportista.

Abans d'obrir cap producte, verifica que l'embalatge coincideix amb el que vas sol·licitar: (model, color, mida, acabat, etc ...), fent una reclamació immediata, en cas que hi hagi alguna anomalia. Si detectes alguna anomalia abans d'obrir el producte, et preguem que no obris el precinte ni la caixa del mateix.

 

B. Desistiment:

D'acord amb el que estableix la legislació espanyola, el client disposa del Dret de Desistiment, en virtut del qual podrà retornar el producte rebut si comprova que no s'ajusta a les seves expectatives.

L'exercici d'aquest dret de desistiment haurà de realitzar-se en un termini màxim de 14 dies naturals a partir de la recepció. Per poder exercir aquest dret, el producte haurà de trobar en perfectes condicions i conservar totes les peces.

 

El reemborsament de l'import de la compra s'efectuarà un cop hagi estat comprovat l'estat de la mercaderia, a través del mateix mitjà de pagament utilitzat pel comprador i, en tot cas, en un màxim de 14 dies naturals des de la recepció fefaent de la sol·licitud de desistiment, sempre que sigui PiensosPlus qui gestioni la recollida de l'article. En cas que el comprador retorni l'article a través d'una empresa de transports de la seva elecció, el termini de 14 dies començarà a computar des que PiensosPlus tingui coneixement efectiu de l'enviament de la mercaderia o, si no, des de la recepció de l'article .

Les despeses de devolució derivats de l'exercici del dret de desistiment, seran per compte del comprador.

Per exercir el dret de desistiment, haurà de notificar-nos a PINSOS PLUS SL, amb domicili C / Serradores, 6, C.P. 30500 - Molina de Segura, Múrcia, telèfon 968.615.231 i adreça de correu electrònic info@piensosplus.es, la seva decisió de desistir de la compra efectuada, a través d'una declaració inequívoca, mitjançant carta remesa per correu postal, per fax o per correu electrònic.

Segons el que estableix l'article 103 d) i e) no s'admetrà l'exercici del dret de desistiment sobre productes que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa. i / o sobre productes precintats que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament.

En cas que els productes no arribin en perfectes condicions per causes immutables al Consumidor PiensosPlus es reserva el dret a abonar una quantitat inferior per la seva comanda en la base de la depreciació del valor del producte.

 

C. Si encara no has rebut la comanda:

Si encara no has rebut la comanda i desitges cancel·lar o modificar-lo, només has de informar-nos dels canvis que vols fer, sense que això suposi cap cost per a tu en cas que la teva comanda encara no hagi estat tramitat.

CONTACTE PER DEVOLUCIONS:

Telèfon: 968.615.231

Notificació a través d'aquesta web a la secció "Contacte": https://piensosplus.es/es/contactanos

E-mail: info@piensosplus.es

Totes les devolucions de productes juntament amb el seu embalatge original protegit s'hauran de dirigir a la següent adreça:

PINSOS PLUS SL, amb domicili en C / Serradores, 6, C.P. 30500 Molina de Segura, Múrcia, Espanya.

2.- Garanties

Tots els nostres productes estan garantits a nivell nacional, enfront de defectes de fabricació durant dos anys a partir de la data de la compra. La garantia no inclou els desperfectes produïts per un mal ús o desgast habitual.

En cas de producte defectuós, el venedor haurà de procedir, segons correspongui, a la reparació,substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari. El venedor respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. El consumidor i usuari ha d'informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella.

Excepte prova en contra, s'entén que els productes són conformes amb el contracte sempre que compleixin tots els requisits que s'expressen a continuació:

a) S'ajusten a la descripció realitzada pel venedor i tinguin les qualitats del producte que el venedor hagi presentat al consumidor i usuari en forma de mostra o model.

b) Siguin aptes per als usos a què ordinàriament es destinin els productes del mateix tipus.

c) Presentin la qualitat i prestacions habituals d'un producte del mateix tipus que el consumidor i usuari pugui fundadament esperar, tenint en compte la naturalesa del producte.

 

2.1- Plataforma de Resolució de Litigis en Línia

La Comissió Europea facilita una plataforma de resolució de litigis en línia que està disponible al següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Els consumidors podran sotmetre les seves reclamacions a través de la plataforma de resolució de litigis en línia.